Nøtteliten Skrevet 7. april 2024 Skrevet 7. april 2024 10 vannrett fra øverst til venstre ,11 ned " Lanterne" ! Får mange ord som passer ,men ikke med det andre jeg har 🙄😮💨 Tips ? Ellers ferdig med resten ☺️
gamla fra gokk Skrevet 7. april 2024 Skrevet 7. april 2024 Jeg tenker på de røde og grønne lanternene som indikerer hvor båtskroget er i mørket. 1
Nøtteliten Skrevet 7. april 2024 Forfatter Skrevet 7. april 2024 Tusen takk snille "Gokk" 🥰 Tenker på det samme ,men er like langt 😮💨 Kan hende jeg overser en feil i langordet ang flåing ,og får da en D til å begynne med i ordet Lanterne .Noen skriver om kjønn i langordet ,men jeg har på en måte et DYR 😁
Kls Skrevet 7. april 2024 Skrevet 7. april 2024 Eg har s først i lanterne. Hadde et dyr i første del eg også, men endra andre bb til K. Då løyste det seg litt for meg. 1
Nøtteliten Skrevet 7. april 2024 Forfatter Skrevet 7. april 2024 Kls skrev (28 minutter siden): Eg har s først i lanterne. Hadde et dyr i første del eg også, men endra andre bb til K. Då løyste det seg litt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå