Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to loddrette ordene til venstre. Har de 13 første og de 8 siste og 12 første og 5 siste,  men resten vil ikke på plass. Kan noen gi et hint om disse delene som jeg mangler.

Fortsetter under...

Skrevet

Da er vi tre med samme problem. Dvs. på Mosjon  har jeg et brukbart ord, men det hjelper ikke i forhold til Majones. 18. bokstav er H, men da finner jeg ikke Organ. Skulle ønske at Hansen kunne bekrefte/ avkrefte om det er en feil i oppgaven

Skrevet (endret)

Majones: Jeg prøver med en genitivs S etter sjødyrene, og så et annet ord for feks "lunsj"....mens mosjonen er den viktigste hensikten...også her har jeg lagt på en S før de siste 10?

Endret av jakest

Annonse

• 2 uker senere...
Skrevet
  buste skrev (På 20.12.2023 den 21.25):

Da er vi tre med samme problem. Dvs. på Mosjon  har jeg et brukbart ord, men det hjelper ikke i forhold til Majones. 18. bokstav er H, men da finner jeg ikke Organ. Skulle ønske at Hansen kunne bekrefte/ avkrefte om det er en feil i oppgaven

Ekspander  

Majones - GRØNLANDSREKERMÅLTIDSTILBEHØR - Mosjon - ERGOMETERSYKLINGSHOVEDMOTIV

MEN jeg finner ikke ut av "plante" i åttende linje ovenfra. Jeg har TAN som andre, tredje og fjerde bokstav, men får det ikke til å passe. Så jeg trenge hjelp 🙂

Skrevet

Jeg finner ikke ut av "plante" i åttende linje ovenfra. Jeg har TAN som andre, tredje og fjerde bokstav, men får det ikke til å passe. Så jeg trenge hjelp 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...