buste Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Øverste langord, vannrett. Her går det lett i surr med alle ( 3 eller 4?) likelydende ord. Hvis jeg fant sikker 4. bb ville det hjelpe mye. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 buste: Jeg har satset på usiviliserte gjester på et ølsted i nordvestre Afrika.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 buste: Eller usiviliserte på bar...ser ut for at jeg fjerner nordvestafrikanerne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Takk jakest, fant da et passende ord på 8 bokst. men det ødela de loddrette Som før og Opprustning. Skole på 2 bokst. mener jeg underviser i finansbransjen. Får gruble mer i morgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 buste: har samme skole som deg...opprustningen kan ende med (et annet ord for) strid...og "som før" minner meg om nynorsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Som Før, der er jeg enig. Opprustning , todelt ord 5 + 11 på første del har jeg "Ufred" , andre del " Gjøre seg klar til". Museskrekkutrop Finner jeg ikke noe sted, men har sett det brukt i tegneserier. Man må visst ha Schieves hode for å se det riktige her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 buste: Schive har nok lest tegneserier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 15. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2023 OK, Tror jeg har "landet", så får vi se hva fasiten sier om noen uker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg tror det er ny Norgesrekord med fem av ordslaget. Ustyrtelig morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Tore: Nemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.