NĂžtteliten Skrevet 1. oktober 2023 Skrevet 1. oktober 2023 FĂ„r et rart ord ! 13 ned ,6 inn đ„Ž Siste bokstav I ?? Tips ?Â
lassie Skrevet 1. oktober 2023 Skrevet 1. oktober 2023 Merkelig konstruert ord, men jeg har ogsÄ I og A som bb 1
NĂžtteliten Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter Skrevet 1. oktober 2023 lassie skrev (41 minutter siden): Merkelig konstruert ord, men jeg har ogsĂ„ I og A som bb  movitz skrev (18 minutter siden): Samme her.  movitz skrev (19 minutter siden): Samme her. Merkelig med I etter dette ordet .Finner det ingen steder ,men nĂ„r flere har det samme ,sĂ„ mĂ„ det vel bli slik đ
NĂžtteliten Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter Skrevet 1. oktober 2023 jakest skrev (1 time siden): Schieve-ord đđ Ja , hĂžres slik ut Jakest đ€đ 1
NĂžtteliten Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter Skrevet 2. oktober 2023 Philip skrev (7 timer siden): Siste bokstav l?? PrĂžv heller i! Philip det var i jeg skrev ,men ser ut som L med stor bokstav pĂ„ mobilen đ...men takk allikevel đ€đ 1
Owen Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 ForstÄr ikke hvordan dere har 2 BB i dette ordet, jeg har bare ett. ForÞvrig er lÞsningen litt konstruert, men helt innsfor, synes nÄ jeg.
jakest Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 Owen: Riktig - kun Ăšn blindbokstav (BB) i lĂžsningen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ