safe1 Skrevet 2. september 2023 Skrevet 2. september 2023 Trenger litt hjelp: Russer: vannrett, helt til venstre, 9 opp, hva er de to blindbokstavene? Pengegrisk; også vannrett, helt nederst til venstre, trenger også her de to blindbokstavene. Noe hjelp å få???
Karinabu Skrevet 2. september 2023 Skrevet 2. september 2023 Tror det er Ø og T, Men hva er bb på «vil vi ikke være en del av?» 4 ned?
toreb Skrevet 2. september 2023 Skrevet 2. september 2023 (endret) På russer har jeg Ø og T. Håper det er rett, men på PENGEGRISK nede i venstre hjørne står jeg helt fast. Det vil si at det er de to første blinbokstavene jeg ikke finner. Hadde det vært en bokstav til kunne det jo ha vært penger på fransk som kan bety sølv. Toreb. Til: Karinabu, noe makaber løsning med K og L. Endret 2. september 2023 av toreb
safe1 Skrevet 2. september 2023 Forfatter Skrevet 2. september 2023 Karinabu skrev (På 2.9.2023 den 8.17): Tror det er Ø og T, Men hva er bb på «vil vi ikke være en del av?» 4 ned? Ekspander Der har jeg k og l
Bavi Skrevet 2. september 2023 Skrevet 2. september 2023 safe1 skrev (På 2.9.2023 den 5.09): Trenger litt hjelp: Russer: vannrett, helt til venstre, 9 opp, hva er de to blindbokstavene? Pengegrisk; også vannrett, helt nederst til venstre, trenger også her de to blindbokstavene. Noe hjelp å få??? Ekspander Pengegrisk, jeg har bb S og D
safe1 Skrevet 2. september 2023 Forfatter Skrevet 2. september 2023 Ser nå at det er 3 blindbokstaver, regner med at s er nr 2, hva er da nr. 1?
jakest Skrevet 4. september 2023 Skrevet 4. september 2023 Karinabu: Prøv med en A....kan feks handle om en som handler med fotballspillere?
Karinabu Skrevet 5. september 2023 Skrevet 5. september 2023 Hmm, ja, det er jo eneste ordet som passer., Tusen takk👍😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå