vikh7 Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 Øverste linje 10 fra høyre/6 ned /10 fra venstre.Må krype til korset å be om hjelp! kan noen gi meg bokstav nr1/ Og nummer 1 på ødelegges også? Eller er det å ha det morsomt som har satt meg ut av spill?Har L som bokstav nr 1 der. som dere ser så er det mye jeg lurer på:
jakest Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 vikh7: "Kan tidsmaskin ha": Tenk på KLM og deres reisende brødre....Gaus, Roms osv...start med en S. Når noe "ødelegges": kanskje det irrer?
vikh7 Skrevet 20. juni 2023 Forfatter Skrevet 20. juni 2023 jakest skrev (52 minutter siden): vikh7: "Kan tidsmaskin ha": Tenk på KLM og deres reisende brødre....Gaus, Roms osv...start med en S. Når noe "ødelegges": kanskje det irrer? Tusen takk igjen jakest! Trodde jeg hadde et svar på tørr...litt søkt men...har -rl-m. Slutten på tidsmaskinen får jeg ikke noe mening i .Men det er håp i hengende snøre som det heter--
jakest Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 (endret) vikh: "Tørr": tenk på at når det er tørrt, så har det vært lite nedbør...slutten på tidmaskinen: tenk på at du bruker feks et ratt....se også mitt svar undr "tørr" tidligere... Endret 20. juni 2023 av jakest
vikh7 Skrevet 20. juni 2023 Forfatter Skrevet 20. juni 2023 jakest skrev (2 timer siden): vikh: "Tørr": tenk på at når det er tørrt, så har det vært lite nedbør...slutten på tidmaskinen: tenk på at du bruker feks et ratt....se også mitt svar undr "tørr" tidligere... Nå kom tidsmaskinen på plass!! Er slutten på b.støy lyder? . Trodde også jeg hadde løyst kemneren, men..........Iallefall tusen takk jakest: 1
jakest Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 (endret) vikht7: slutten på "bordstøy: Ja! Og kemneren gir fra seg et (annet ord for) gisp, ynk, stønn.... Endret 20. juni 2023 av jakest
vikh7 Skrevet 21. juni 2023 Forfatter Skrevet 21. juni 2023 jakest skrev (15 timer siden): vikht7: slutten på "bordstøy: Ja! Og kemneren gir fra seg et (annet ord for) gisp, ynk, stønn.... Å du verden! Tusen tusen takk. Nå er alt på plass denne gongen også- takka være god hjep!!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå