anne. Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 Disse var det litt for lite Ä bryne seg pÄ synes jeg. Tror ikke jeg har lÞst de sÄ fort fÞr. Skal dette fortsette sÄ spÞrs det hvor lenge jeg kjÞper VBK. Sikkert veldig bra for mange, men for de av oss som liker noen "harde nÞtter" sÄ ble det skuffende. Vi har ikke for mange av dem i kryssordbladene. Spent pÄ hva andre synes om den nye NM-trimmen og Eksperten.
Tone Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 Har ikke fĂ„tt bladet ennĂ„, men skal bli godt med en runde lett stoff etter disse siste i nr 5 (jaja, lett og lett - det spĂžrs jo hvem som uttaler det đ - for deg er de sikkert lett đ ) Kommer neppe i mĂ„l med 2 nĂžtter - den nederste er pĂ„ plass, men den Ăžverste gir ingen mening i Ă„ fortsette med. HĂ„plĂžs. MĂ„ kanskje begynne pĂ„ resten av bladet fĂžr fristen gĂ„r ut.....
vinner1 Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 for  min del  har nÞttene vÊrt litt av en utfordring denne gangen, og mange med meg. Enig med tone, det spÞrs  hvem  som uttaler seg her. Vi er vel pÄ  forkjellige nivÄer  alle sammen.  Blir spennende  hvordan den nye NM-TRIMMEN OG e ksperten  blir, om Stien vil  fortsette med eksperten ogsÄ.
ces Skrevet 20. mai 2023 Skrevet 20. mai 2023 anne. skrev (PÄ 15.5.2023 den 13.24): Disse var det litt for lite Ä bryne seg pÄ synes jeg. Tror ikke jeg har lÞst de sÄ fort fÞr. Skal dette fortsette sÄ spÞrs det hvor lenge jeg kjÞper VBK. Sikkert veldig bra for mange, men for de av oss som liker noen "harde nÞtter" sÄ ble det skuffende. Vi har ikke for mange av dem i kryssordbladene. Spent pÄ hva andre synes om den nye NM-trimmen og Eksperten. Med forrige utgave friskt i minne tenkte jeg at dette utsagnet ikke var for vanlige dÞdelige, men jammen har du rett, Anne. Drtte var i grunnen kjedelig!
Erik Skrevet 26. mai 2023 Skrevet 26. mai 2023 Enig med Ces og Anne, dette var vesentlig lettere. Hvilke andre kryssord evt kryssordblader anbefaler dere med en vanskelighetsgrad som vi har sett i Eksperten, NM-trimmen og To NĂžtter?
anne. Skrevet 26. mai 2023 Forfatter Skrevet 26. mai 2023 Det er ingen andre kryssordblader med sÄpass krevende oppgaver som NM-trimmen, Eksperten og To nÞtter. Skal en lÞse slike kryssord mÄ du til https://schivekryssord.no/. Anbefaler et besÞk der. Vi fÄr bare hÄpe at oppgavene i VBK blir litt mer krevende enn de var denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ