LIv O Skrevet 10. mai 2023 Skrevet 10. mai 2023 Jeg blir sprÞ. «Skapning» langt nede til hÞyre: har b2 lik b2 i «legering» oppe til venstre, og b8 lik b3 i «kommune» oppe til hÞyre VELDIG: b2 lik b3 i « dukkert», og b4 lik nest siste i ,kommune», fÄr ikke kommet meg videre, noe mÄ vÊre feil, hjelp
ces Skrevet 11. mai 2023 Skrevet 11. mai 2023 Jeg sliter ogsÄ med dette hjÞrnet, men har ikke dine bokstaver. B2 i skapning lik b6 i skade (midten vannrett). Jeg har endret bÄde ord, instrument og veldig noen ganger. Det finnes flere muligheter her, men ingen fÞrer helt fram. Skriver som Liv O: hjelp!
LIv O Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Skrevet 11. mai 2023 ces skrev (1 time siden): Jeg sliter ogsĂ„ med dette hjĂžrnet, men har ikke dine bokstaver. B2 i skapning lik b6 i skade (midten vannrett). Jeg har endret bĂ„de ord, instrument og veldig noen ganger. Det finnes flere muligheter her, men ingen fĂžrer helt fram. Skriver som Liv O: hjelp! Endret b2 i skapning til âdinâ, og da falt alt pĂ„ plass. Bare greie og velkjente ordđłđŽđ
ces Skrevet 11. mai 2023 Skrevet 11. mai 2023 I sÄ fall har jeg noe annet feil. Gir du bort 2.b i bakverk, eller 2.b i ord? Jeg mÄ vurdere litt.
LIv O Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Skrevet 11. mai 2023 ces skrev (16 minutter siden): I sÄ fall har jeg noe annet feil. Gir du bort 2.b i bakverk, eller 2.b i ord? Jeg mÄ vurdere litt. B2 i bakverk lik nestsiste i fabelvesen. b2 i ord lik b7 i lokalet 1
LIv O Skrevet 12. mai 2023 Forfatter Skrevet 12. mai 2023 sigjuul skrev (15 timer siden): En slik skapning er vi vel alle. Ja, heldigvis ikke blandingskre som jeg klamret meg fast til i begynnelsenđ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ