LIv O Skrevet 10. mai 2023 Skrevet 10. mai 2023 Jeg blir sprø. «Skapning» langt nede til høyre: har b2 lik b2 i «legering» oppe til venstre, og b8 lik b3 i «kommune» oppe til høyre VELDIG: b2 lik b3 i « dukkert», og b4 lik nest siste i ,kommune», får ikke kommet meg videre, noe må være feil, hjelp
ces Skrevet 11. mai 2023 Skrevet 11. mai 2023 Jeg sliter også med dette hjørnet, men har ikke dine bokstaver. B2 i skapning lik b6 i skade (midten vannrett). Jeg har endret både ord, instrument og veldig noen ganger. Det finnes flere muligheter her, men ingen fører helt fram. Skriver som Liv O: hjelp!
LIv O Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Skrevet 11. mai 2023 ces skrev (1 time siden): Jeg sliter også med dette hjørnet, men har ikke dine bokstaver. B2 i skapning lik b6 i skade (midten vannrett). Jeg har endret både ord, instrument og veldig noen ganger. Det finnes flere muligheter her, men ingen fører helt fram. Skriver som Liv O: hjelp! Endret b2 i skapning til “din”, og da falt alt på plass. Bare greie og velkjente ord🇳🇴😀
ces Skrevet 11. mai 2023 Skrevet 11. mai 2023 I så fall har jeg noe annet feil. Gir du bort 2.b i bakverk, eller 2.b i ord? Jeg må vurdere litt.
LIv O Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Skrevet 11. mai 2023 ces skrev (16 minutter siden): I så fall har jeg noe annet feil. Gir du bort 2.b i bakverk, eller 2.b i ord? Jeg må vurdere litt. B2 i bakverk lik nestsiste i fabelvesen. b2 i ord lik b7 i lokalet 1
LIv O Skrevet 12. mai 2023 Forfatter Skrevet 12. mai 2023 sigjuul skrev (15 timer siden): En slik skapning er vi vel alle. Ja, heldigvis ikke blandingskre som jeg klamret meg fast til i begynnelsen😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå