vikh7 Skrevet 9. mai 2023 Skrevet 9. mai 2023 9 opp helt til venstre. Er bokstav nr 1 T? Ville gjerne ha B men da skar det seg på slutten av stikkordet fire vrange.Hjelp?
janat Skrevet 9. mai 2023 Skrevet 9. mai 2023 Løsningsordet består av to deler 4+3 bokstaver. Første del : hva er deten poet skriver? Andre del når vi har fri reiser vi på ……. Lykke til!
vikh7 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Skrevet 9. mai 2023 janat skrev (5 timer siden): Løsningsordet består av to deler 4+3 bokstaver. Første del : hva er deten poet skriver? Andre del når vi har fri reiser vi på ……. Lykke til! Forstår ikke: I mitt kryssord er det totalt 9 bokstaver på dette stikkordet!!! Hadde bok-- men så vart det en T og så vart det som vi reiser på når vi har fri.
vikh7 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Skrevet 9. mai 2023 vikh7 skrev (Akkurat nå): Forstår ikke: I mitt kryssord er det totalt 9 bokstaver på dette stikkordet!!! Hadde bok-- men så vart det en T og så vart det som vi reiser på når vi har fri. Altså bokstav nr 4 vart en T
jakest Skrevet 9. mai 2023 Skrevet 9. mai 2023 vikh7: Min løsning består av 4+5...start med en D...og i slutten tar hen fri....
vikh7 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Skrevet 9. mai 2023 jakest skrev (2 timer siden): vikh7: Min løsning består av 4+5...start med en D...og i slutten tar hen fri.... Oij.Den mannspleien vart ikke det vi bruker å tørke oss med- men noe annet.Mange tusen takk for god rettledning!!! 1
jakest Skrevet 10. mai 2023 Skrevet 10. mai 2023 vikh7: Nei, det skulle ha tatt seg ut...spør trønderne.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå