Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øverste venstre hjørne: Selvstedig: Satset på det fra KH  med b3= b2 i «baksmell» . Får ikke resten i hop. Satset på feil ord?

mvh Liv O

Fortsetter under...

Skrevet
LIv O skrev (19 timer siden):

Øverste venstre hjørne: Selvstedig: Satset på det fra KH  med b3= b2 i «baksmell» . Får ikke resten i hop. Satset på feil ord?

mvh Liv O

Hei, jeg har valgt samme ord for baksmell. Hjørnet ordnet seg da jeg byttet ut ordet jeg hadde for individene.

Mvh Ingrid 

Skrevet

Det er øverst til venstre som butter i mot. « Selvstendig», har valgt fra ordnett ord hvor tredje bokstav er lik andre bokstav i «baksmell» Får ikke beskyttelse eller gruppen til å gå opp. Har «fottøyet» radikal bokmålsending? Hull i papiret her nå

vh Liv O

Skrevet
LIv O skrev (17 minutter siden):

Det er øverst til venstre som butter i mot. « Selvstendig», har valgt fra ordnett ord hvor tredje bokstav er lik andre bokstav i «baksmell» Får ikke beskyttelse eller gruppen til å gå opp. Har «fottøyet» radikal bokmålsending? Hull i papiret her nå

vh Liv O

Hei, jeg har radikal bokmålsending på fottøyet, og samme 3. b i selvstendig. Hos meg butter det imidlertid mellom beskyttelse og kjempe. Mulig gruppen min er feil. Der har jeg 4. b lik 8. i fat 

Mvh Ingrid 

Skrevet

Jeg er like langt. Har prøvd å bytte ut selvstendig, endelsen i fottøyet og sittestillingen i yoga, men det hjelper ikke. Har prøvd kjempe som både verb og substantiv, dårlig resultat. Hjelp!

Annonse

Skrevet
Grida skrev (2 timer siden):

Vet ikke om det er rett men gjorde beskyttelse om til et flertallsord og da gikk kjempe inn som verb.

Jeg står bom fast

Skrevet

Hei!

Jeg har løst øvre, venstre hjørne med samme bøyningsform som beskyttelse (ubestemt entall), med et ord fra Ordnett og SNL. Mulig at det er dobbeltløsning.

Vh

Aksel

Skrevet

Hei!

Jeg har også fått nevnte hjørne til å gå opp med beskyttelse i 

ubestemt entall.  "Kjempe" er et verb.  Jeg tror neppe her finnes en dobbeltløsning.

Vh SJ

Skrevet (endret)
Aksel1 skrev (12 timer siden):

Hei!

Jeg har løst øvre, venstre hjørne med samme bøyningsform som beskyttelse (ubestemt entall), med et ord fra Ordnett og SNL. Mulig at det er dobbeltløsning.

Vh

Aksel

Har du “ selvstendig” med b3 lik b5 i “fat”, og fottøyet med radikal bokmålsending?

Endret av LIv O
Skrevet
LIv O skrev (9 timer siden):

Har du “ selvstendig” med b3 lik b5 i “fat”, og fottøyet med radikal bokmålsending?

Jeg står helt fast

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...