Gjest Marie Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie
Gjest Anonym hjelper Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Dette ordet er tatt fra Tanums. Her skulle du ha meget gode muligheter til å ta forstavelsen i hodet, og dermed er det bare å sjekke de ca. 10 ordene i Tanums som begynner på den forstavelsen og samtidig har k som første bokstav i ordets andre del.
Gjest Marie Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie Hadde jeg hatt Tanums hadde jeg ikke søkt hjelp her.Er det noen andre som kanskje kunne hjelpe meg?? Marie
Gjest Anonym hjelper Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Oppgaven du driver med henter det aller meste fra nettopp Tanums, men jeg vet fra før at den typen argumenter preller av som vann på gåsa på ordbokofobe kryssordløsere. Det spiller ingen rolle for meg om du bruker to timer eller 10 sekunder - som du ville brukt hvis du fulgte mitt tips - på å finne dette ordet (det er fullt mulig kun ved å bruke hodet, også), så for min del du må gjerne sitte utover ettermiddagen og streve.
Gjest arne Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie Jeg synes at "Anonym hjelper" her går for langt i å kritisere en kryssordløser som ber om tips og kommer derfor med et hint. Ord som betyr .. lik, ens, ensartet... begynner gjerne med iso.. mvh arne
Gjest Alf Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Oppgaven du driver med henter det aller meste fra nettopp Tanums, men jeg vet fra før at den typen argumenter preller av som vann på gåsa på ordbokofobe kryssordløsere. Det spiller ingen rolle for meg om du bruker to timer eller 10 sekunder - som du ville brukt hvis du fulgte mitt tips - på å finne dette ordet (det er fullt mulig kun ved å bruke hodet, også), så for min del du må gjerne sitte utover ettermiddagen og streve. Anonym hjelper. Hvis man står opp fra motsatt side av sengen enn den man vanligvis gjør, kan det være at det blir galt ben først. Da kan det komme slike bemerkninger. Alf
Gjest Bjarne Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Oppgaven du driver med henter det aller meste fra nettopp Tanums, men jeg vet fra før at den typen argumenter preller av som vann på gåsa på ordbokofobe kryssordløsere. Det spiller ingen rolle for meg om du bruker to timer eller 10 sekunder - som du ville brukt hvis du fulgte mitt tips - på å finne dette ordet (det er fullt mulig kun ved å bruke hodet, også), så for min del du må gjerne sitte utover ettermiddagen og streve. Hei, alle sammen Jeg synes jeg må forsvare "anonym hjelper" litt. Det er vel nettopp tips han gir i sitt første innlegg. Det han - på sin måte - gir uttrykk for i sitt andre innlegg er vel overraskelse over at det virkelig er noen kryssordløsere som ikke har TANUM. Jeg trodde også at dette var "grunnboken" for alle kryssordløsere (på et visst nivå). Hilsen Bjarne
Gjest TerjeH Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie Du finner også svaret i NKL (hvis du har tilgang) ved å spørre på LIKEHELLENDE. :-) Mitt inntrykk er at de fleste ordene i dette kryssordet også finnes i NKL. Terje
Gjest Marie Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie Takk for tilbakemeldingene.Tabben min her var at jeg etter å ha lagt inn på NKL med 10 bokstaver "glemte" å legge inn på nytt uten antall bokstaver som jeg alltid pleier. Vi kan ikke alle være totalt feilfrie,som jeg jo skjønner at noen er. Marie
Gjest Elin Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Kan noen hjelpe meg med: "Likehellende" på 10 bokstaver. Har: -S-K-I-A-E På forhånd takk for hjelpen Marie Hei Marie. Nesten hver gang finner du ordene i NKL :) En sjelden gang bruker jeg tanum til denne oppgaven. Kjempebra bok for litt vanskelige oppgaver !! Når det gjelder kommentaren fra anonym hjelper- så overse den. Han/hun er alltid nedlatende, har visst glemt at personen selv har vært kalv en gang... Håper du kom i mål med oppgaven :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå