Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Takker for hjelp, men har ikke helt ordet😂. Mangler de vannrette ordene vannhull og havesyk. Trenger hint her også.

Skrevet

Jeg ville delt ordet i 12 + 5. Første ordet er en jobb som du ofte ser i offentlige pressekonferanser. Denne jobben gjør at folk som har en spesiell handicap, kan få med seg innholdet i pressekonferansen. Siste del av ordet er en reflekshandling som skjer i kroppen.

• Like 1
Skrevet

Takk for hjelp, men sliter fortsatt. Tenkte vannhull startet med øl og helt startet med då, men det går ikke hvis de 4 siste i første ord blir det jeg tror det blir. Skole før trodde jeg sluttet med S. Havesyk skjønner jeg ikke. Trodde det startet med gå?

Skrevet

Hos meg så starter vannhull med ol- , helt med ka- . Skole før er en institusjon som befant seg i Trondheim (og fusjonerte på 90-tallet). Havesyk, da har du en sterk iver etter å skaffe mest mulig penger/gods.

Skrevet

Endelig, der satt den!🤪 hadde feil i langbordets (kan være vrien,,,) midtre del. Tusen ❤️ takk for all hjelp og tålmodighet. Noen ganger ser en ikke løsningen for bare ord!

• Like 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...