lilliken Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Hei! Sitter igjen med Oppbevaringssted (til venstre midt på). Siste del er nok i boks, men med 2. bokstav lik 5. i Glade i vind, finner jeg ikke ut av det. Hva har Schive tenkt ut? Er det et sted for diverse ting, eller kanskje for sjenerte, melkeproduserende kvinner, eller kanskje finner vi løsningen på et varmt verksted? Jeg har lyst til å gå for det siste, men er usikker😏 Noen andre som stusser? Vh Lilliken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Morsom tanke at melkeproduserende kvinner gjemmer seg i et skap. Dersom en har flere løsninger, kan man Google alle løsningene etter tur for å se om man får treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wvic Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg finner ikke svaret her … verken vha funderinger eller googling .. får vente til fasiten eller leve videre uten de to bokstavene 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 De fleste av oss har vel en skuff eller et skap hvor vi legger/ putter forskjellige ting. Den løsningen kan vel også matche Schives tankegang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 20. november 2022 Forfatter Del Skrevet 20. november 2022 buste skrev (28 minutter siden): De fleste av oss har vel en skuff eller et skap hvor vi legger/ putter forskjellige ting. Den løsningen kan vel også matche Schives tankegang? Ja, enig der, buste. De fleste har nok både ett og to slike oppbevaringssteder 😉 På kjøkkenet har jeg en skuff som irriterer meg ofte: Den blir fort full! En gang i året prøver jeg å fjerne rotet, men jeg får den aldri tom. Skuffen er veldig kjekk å ha når jeg trenger gummistrikk, viskelær, neglefiler, symaskinolje, kulepenner (som tørker ut!), skruer og stifter, you name it... "Vis meg ditt ?m?esk?p, og jeg skal si deg hvem du er" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.