Grida Skrevet 5. november 2022 Skrevet 5. november 2022 Øvre høyre hjørne: Min 6. bokstav i språk passer ikke med de mulighetene jeg har på vekst. Klarer ikke å finne ut hvilket av de vannrette ordene jeg må bytte ut. På vekst har jeg: 2. b = 1. i Butt ( høyre nede), 4. b = 12. i Fins i kjøretøy, 6. b. = 1. i kjøretøy ( høyre nede) 8. b = 2. i kommune ( høyre nede) Tips?
Aksel1 Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 Hei Grida! Det eneste du har feil er sjette bokstav på vekst, der skal "nabobokstaven" i kjøretøy inn. Vh Aksel
Grida Skrevet 6. november 2022 Forfatter Skrevet 6. november 2022 Hei Aksel! Takk for svar! Da tolker jeg det slik at det er 2. b i kjøretøy som skal inn som 6. b i vekst. Med den bokstaven finner jeg ingen vekst. Min 2. b i kjøretøy= 2.b i merke. Kan det være her feilen ligger? Mvh Grida
Aksel1 Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 Hei igjen! Du spurte om sjette bokstav i vekst er lik FØRSTE bokstav på kjøretøy, og jeg svarte på det. 😉 Vh Aksel
Grida Skrevet 7. november 2022 Forfatter Skrevet 7. november 2022 Takk for svar igjen, Aksel. Jeg har da gått for veksten med samme 6. bokstav som siste i kjøretøy. Men kommer ikke i mål med språket. Kanskje det er min 6. b i Fins på seilbåt som er problemet, den er lik første i butt. Her får jeg bare melde pass. Mvh Grida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå