Gjest punky Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg må ha vært borti en eller annen tast og fått frem noe jeg ikke vet hvordan jeg skal fjerne. Når jeg ser på det, tenker jeg på Sherlodk Holmes, med forstørrelsesglasset sitt. Men midt i rundingen er det ett + Hadde en venninne på besøk i kveld, ikke PC vant, men skulle spørre mannen sin og evnt. gi beskjed om hva jeg skulle gjøre, men har ikke hørt noe. Har ikke noe problem med at "tegnet" står der, men vil gjerne ha fjernet det. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg?
Gjest punky Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Her var det ikke mye hjelp å få, jeg beklager at jeg spurte :)
Gjest Skjye Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei, Punky. Dersom du den senere tid har oppgradert nettleseren Internet Explorer fra 6. til 7. utgave, finnes der en zoomeinnretning lignende din beskrivelse på statuslinjen i monitorens nedre høyre hjørne, med et prosenttall til høyre for forstørrelsesglasset; klikker du i feltet til høyre for dette igjen finner du en gardinliste med zoomevarianter du kan velge blant - her kan du jo prøve deg frem selv og se hvordan nettsiden endrer fremtoning alt etter hvilken zoomprosent du velger. Dersom du absolutt ikke vil se denne funksjon på din monitor kan du klikke på VIS nesten helt oppe til venstre i bildet (Fil Rediger Vis Favoritter Verktøy Hjelp) og deretter klikke på STATUSLINJE i den fremkommende gardinliste; dermed forsvinner både statuslinje og forstørrelsesglass. Vil du senere ha statuslinje på plass igjen, klikker du bare på nytt VIS og STATUSLINJE. Den Sherlock Holmes-assosiasjonsgivende innretning følger imidlertid med flyttelasset begge veier. Mvh Skjye. Innlegg redigert. (05-05-08 04:46)
Gjest punky Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Gjorde som du sa, det eneste som forsvany var statuslinjen, forstørrelsesglasset ble igjen. En annen jeg snakket med ba meg sette musa på øverste på linje på skjermen og klikke på knappen til høyre. Husker ikke om han sa dobbeltklikk eller ikke, har prøvd begge deler, men dingsen forsvinner ikke. Takk for at du prøvde å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå