Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Min løsning finnes stort sett ute i distriktene.

Men jeg sliter med nedre nøtt. Finner ikke ut hva 19L blir, og tar gjerne imot tips.

Endret av Elinw
Skrevet (endret)

Litt mystisk den der, men får tenke på det. Er det en stor bygning involvert ?

Endret av anne.
Skrevet
  Elinw skrev (På 16.7.2022 den 14.03):

Men jeg sliter med nedre nøtt. Finner ikke ut hva 19L blir, og tar gjerne imot tips.

Ekspander  

19 på nedre nøtt finnes i medisinsk ordbok. Søk med de bokstavene du har. Selv trenger jeg hjelp til fjellparti.

Annonse

Skrevet
  Elinw skrev (På 16.7.2022 den 14.03):

Ekspander  

Jeg så dessverre ikke spørsmålet ditt, men ser du har fått tips av Tyr nå.

Skrevet

Er medisinsk ordbok en del av ordnett? Det har jeg dessverre ikke. Er det andre steder man kan finne 19L?

Fjellpartiet i øvre nøtt er jeg også usikker på, men har endt opp med et norsk område som passer med boksavene jeg har.

Skrevet
  tyr skrev (På 16.7.2022 den 14.50):

19 på nedre nøtt finnes i medisinsk ordbok. Søk med de bokstavene du har. Selv trenger jeg hjelp til fjellparti.

Ekspander  

Elinw skrev (På 16.7.2022 den 16.32):

Er medisinsk ordbok en del av ordnett? Det har jeg dessverre ikke. Er det andre steder man kan finne 19L?

Fjellpartiet i øvre nøtt er jeg også usikker på, men har endt opp med et norsk område som passer med boksavene jeg har.

Ekspander  

Skrevet
  tyr skrev (På 16.7.2022 den 14.50):

Ekspander  

Elinw skrev (På 16.7.2022 den 16.32):

Ekspander  

Da har jeg fått hjelp - tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...