buste Skrevet 5. juli 2022 Skrevet 5. juli 2022 Øverst til venstre loddrett, Spion. Hvis jeg tenker rett, så er dette et todelt ord, 13 + 8 bokstaver, hvor jeg har de 13 første. Men jeg finner ingen logisk avslutning, så jeg har vel noe feil. Har noen et tips til meg?
jorunn2 Skrevet 6. juli 2022 Skrevet 6. juli 2022 Tror nok du har den samme starten som meg, kløner også med de 8 siste. Sjekket SNL, og det meste annet. Gir beskjed hvis jeg finner noe. Tror starten er rett.
buste Skrevet 6. juli 2022 Forfatter Skrevet 6. juli 2022 Takk for tilbakemelding jorunn2, jeg kommer ingen vei her, har ( foreløpig) gitt opp.
olet Skrevet 8. juli 2022 Skrevet 8. juli 2022 buste skrev (På 5.7.2022 den 11.04): Øverst til venstre loddrett, Spion. Hvis jeg tenker rett, så er dette et todelt ord, 13 + 8 bokstaver, hvor jeg har de 13 første. Men jeg finner ingen logisk avslutning, så jeg har vel noe feil. Har noen et tips til meg? Ekspander Jeg tror jeg har funnet det: Bruk NAOB, skriv de 13 bokstavene først (som du antakelig har rett), deretter 8 spørsmålstegn - da skal ordet dukke opp.
buste Skrevet 8. juli 2022 Forfatter Skrevet 8. juli 2022 Tusen takk olet , det gikk rett inn! Jeg har aldri prøvd med ? på Ordnett, så der lærte jeg noe nytt. Atter en gang TAKK ! mvh buste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå