vinner1 Skrevet 3. juli 2022 Skrevet 3. juli 2022 hei sitter igjen med  1 konstruktĂžr. Har 2 bokstav lik 4 i 39, 4 lik 2 i 44,  er  disse bokstavene riktige? svaret ligger i kryssordhjelper og SNL har jeg  forstĂ„tt. nĂ„r en skriver  konstruktĂžr i snl , kommer det opp 118  stk. , mÄ en bla langt  for Ä finne riktig navn?   Takknemlig  for  hint. mvh DagÂ
anne. Skrevet 3. juli 2022 Skrevet 3. juli 2022 Det finnes forskjellige konstruktĂžrer , bil,bĂ„t osv. PrĂžv deg frem med det i SNL.Â
lilliken Skrevet 13. juli 2022 Skrevet 13. juli 2022 Hei! Jeg hadde egentlig tenkt Ă„ gi opp denne gangen, med tre ulĂžste felter. SĂ„ lĂžste det seg pĂ„ et vis oppe i venstre hjĂžrne. Takk for tips, anne.! Det hjalp đ NĂ„ gjenstĂ„r 2 felt: i midten, mot hĂžyre side, og nedre hĂžyre hjĂžrne. NĂ„ hĂ„per jeg pĂ„ sĂžketips pĂ„ 20. Serieskikkelse (min 6. bokstav er lik 3. i 12L) og 38. Prisvinner i Cannes (min 2. bokstav er lik 1. i 46V). Fins det noen som kan forbarme seg? (Eksperten nr. 7 er forresten ufattelig vrien, og jeg gir oppđ€„) Vh Lilliken
anne. Skrevet 14. juli 2022 Skrevet 14. juli 2022 Hei Du har riktige bokstaver. 38 : sĂžk sĂžk prisvinnere cannes site:snl.no og sjekk fĂžrste artikkel. 20: norsk forfatter , kjent for sine westernbĂžker.Â
lilliken Skrevet 14. juli 2022 Skrevet 14. juli 2022 Hei anne. ! Tusen takk for gode tipsđ NĂ„ kom jeg omsider i mĂ„l, etter en del strev med Ă„ finne ut av  45. Disk. SkrivemĂ„ten pĂ„ 38 var litt spesiell i en kjent kilde, men det mĂ„ jo vĂŠre fasit.  Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ