GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei  sitter  igjen  med   1 konstruktÞr.  Har  2 bokstav  lik 4 i  39, 4  lik 2 i 44,   er   disse  bokstavene  riktige?  svaret  ligger  i  kryssordhjelper  og  SNL har  jeg   forstÄtt.  nÄr  en  skriver   konstruktÞr  i  snl , kommer det  opp  118    stk. , mÄ  en bla  langt    for  Ä  finne riktig  navn?     Takknemlig    for   hint.  mvh  Dag 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg hadde egentlig tenkt Ă„ gi opp denne gangen, med tre ulĂžste felter. SĂ„ lĂžste det seg pĂ„ et vis oppe i venstre hjĂžrne. Takk for tips, anne.! Det hjalp 😊 NĂ„ gjenstĂ„r 2 felt: i midten, mot hĂžyre side, og nedre hĂžyre hjĂžrne. NĂ„ hĂ„per jeg pĂ„ sĂžketips pĂ„ 20. Serieskikkelse (min 6. bokstav er lik 3. i 12L) og 38. Prisvinner i Cannes (min 2. bokstav er lik 1. i 46V). Fins det noen som kan forbarme seg? (Eksperten nr. 7 er forresten ufattelig vrien, og jeg gir oppđŸ€„)

Vh

Lilliken

Skrevet

Hei

Du har riktige bokstaver.

38 : sÞk sÞk prisvinnere cannes site:snl.no og sjekk fÞrste artikkel.

20:  norsk forfatter , kjent for sine westernbÞker. 

Skrevet

Hei anne. !

Tusen takk for gode tips😊 NĂ„ kom jeg omsider i mĂ„l, etter en del strev med Ă„ finne ut av  45. Disk. SkrivemĂ„ten pĂ„ 38 var litt spesiell i en kjent kilde, men det mĂ„ jo vĂŠre fasit.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...