Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det like før jeg klikker i vinkel. Har endret så innmari og visket så mye, at snart er det hull på oppgaven...

Jeg finner ikke ut av plagg som krysser fartøy (ca midt på i oppgaven)

Plagg: Som 2. bokstav har jeg samme som 9. i drikk (det laaange ordet loddrett), som 4. bokstav har jeg samme som 4. bokstav i drikk

Fartøy: Som 2. bokstav har jeg samme som siste bokstav i lavene (nede i høyre hjørne), som 4. bokstav har jeg samme som siste bokstav i drikk og som 8. bokstav har jeg samme som siste i skip (nede i høyre hjørne).

Kan noen gi tilbakemelding på om noen av bokstavene er riktig. Har kun dette igjen, og håper inderlig at jeg ikke må endre på hele venstre hjørne oppe.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/31334-mk-28-fart%C3%B8yplagg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt svimmel av oppgaven. 

Jeg går for mine bokstaver og velger den "gamle flertallsløsningen" i NRO. I dag skrives nok flertallsløsningen med 6 bokstaver, men på "gammelmåten" er det puttet på en konsonant. Gidder rett og slett ikke mer av dette mølet.

Hvis jeg endrer bokstaver her på plagg/fartøy, så ryker hele venstre hjørne oppe og jeg må starte pusling på nytt. Har fått så inderlig nok av puslespill fra Klevjer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...