Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
anne. skrev (19 minutter siden):

Andre bokstav er en konsonant . Ordet står i k.no + i NAOB under stikkordet.

B 1 = vokal?

Skrevet
anne. skrev (4 minutter siden):

Du får prøve deg litt frem. k.no gir ikke så mange alternativer.

Ok, det hjørnet i boks. Øverste halvdel minst like tung

Annonse

Skrevet
LIv O skrev (16 timer siden):

Ok, det hjørnet i boks. Øverste halvdel minst like tung

Noen tips hvor en bør begynne øverste V hjørne?

Skrevet

Hei LIv O.!

Du bør ha riktig førsteledd på reiser, deretter gå til lovbryter og så til bilde. Det er muligens dobbeltløsninger i dette hjørnet samlet, avhengig av valg av matematiker og plagg.

Vh

Aksel

Skrevet
Aksel1 skrev (1 time siden):

Hei LIv O.!

Du bør ha riktig førsteledd på reiser, deretter gå til lovbryter og så til bilde. Det er muligens dobbeltløsninger i dette hjørnet samlet, avhengig av valg av matematiker og plagg.

Vh

Aksel

På elv øverst v har jeg b2 lik b 2 i «skip» nede høyre.

på reiser , første del , er det to ulike vokaler. Villspor?

Skrevet

Dette er en nesten håpløs oppgave. Det er litt vel mange muligheter, spør dere meg. Jeg har høyre nede, og trodde venstre nede også var på plass, men MÅL går ikke opp. Har 2b som siste i reiser, 4.b som siste i masse og 6.b som tredje i skøyer. Feil?

Ovafor trodde jeg reiser skulle begynne på en vokal, og at forfatteren var veldig heilnorsk. Bilde skulle være et sammensatt ord.... Er jeg på jordet?

mh ces

Skrevet
ces skrev (13 timer siden):

Dette er en nesten håpløs oppgave. Det er litt vel mange muligheter, spør dere meg. Jeg har høyre nede, og trodde venstre nede også var på plass, men MÅL går ikke opp. Har 2b som siste i reiser, 4.b som siste i masse og 6.b som tredje i skøyer. Feil?

Ovafor trodde jeg reiser skulle begynne på en vokal, og at forfatteren var veldig heilnorsk. Bilde skulle være et sammensatt ord.... Er jeg på jordet?

mh ces

ces skrev (13 timer siden):

mh ces

Du har det samme som jeg, og jeg fant mål., tror det står både i kh og her.

jeg strever med elven

Annonse

Skrevet
LIv O skrev (1 time siden):

Du har det samme som jeg, og jeg fant mål., tror det står både i kh og her.

jeg strever med elven

Mitt øvre venstre er løst, og da med den bokstaven du skisserte lenger opp som andre b. Nå strir jeg med by på høyre side. Resten er i boks, og jeg tviler på om det er feil. Har stilt spørsmål i en ny tråd.

Skrevet
ces skrev (3 timer siden):

Mitt øvre venstre er løst, og da med den bokstaven du skisserte lenger opp som andre b. Nå strir jeg med by på høyre side. Resten er i boks, og jeg tviler på om det er feil. Har stilt spørsmål i en ny tråd.

Jegsliter. Vier, er det verb eller substantiv?

Skrevet
LIv O skrev (3 timer siden):

Tusen takk

Mer trøbbel. Vekst : b1-4 -6-8 vokal 

slutter på samme kons som «lag»

finner ingen by

Skrevet
Grida skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke vokal som bokstav 8  i vekst

Har blingset b1-4-6- 9 ulike bokaler.

Lag slutter på samme kons som vekst.

er noe av dette riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...