Gjest Marie Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er faktisk ferdig men mangler en hovedstad,nedereste linje. Har: "OU--DO-GO-" Kan noen hjelpe meg? marie
Gjest Solveig Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Jeg har ikke dette x-ordet, men man skal sikkert til Burkina Faso.
Gjest meretel Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Ja, du skal dit, men der er 11 bokstaver i hovedstaden, kun 10 i kryssordet, en A blir til overs her
Gjest Unni Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hm. Heter ikke den hovedstaden Ougadogou, da :-) Shit, sorry! Glemte en -u - her. Ougadougou ... Puh! Innlegg redigert. (03-18-08 18:49)
Gjest Anonym hjelper Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Nei, den heter ikke det, noe enhver kan finne ut på fem sekunder ved å åpne Tanums (eller Store Norske). Siden det tydeligvis er siste mote ikke å ha et eneste oppslagsverk, oppstår kvasiproblemer av denne typen. Her ser det ut til at heller ikke kryssordforfatteren har hatt Tanums eller andre kilder for hånden, og isteden har prøvd å stave den aktuelle hovedstaden etter hukommelsen. Innlegg redigert. (03-18-08 19:05)
Gjest Unni Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Unnskyld, unnskyld, unnskyld! Som sagt, trodde den het det, jeg. Så legger jeg meg flat, bedyrer min sorg og fortvilelse - og lurer på hvorfor du høres så sinna ... Opp med humøret. Det er påske! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå