Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer  på  5  loddrett ,   forretningskompani,,  2  lik 3 i 26  og  6  lik  6 i 28,  er  det  et  synonym  eller  navnet  på  et  kompani?  mvh  Dag

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Dag!

Stikkordet gir rom for plenty løsninger, selv har jeg skrevet et egennavn til et internasjonalt selskap innen netthandel (med de samme bokstavene).

Vh

Aksel

Skrevet

takk  Aksel,  da  fant  jeg  rask  et  ord.  Lurer  på  20 ,  var  vanlig i oldtiden.  Har  2  lik 2 i 9, 4  lik 3 i 8, og 6 lik  2  i 35, kan  dette  stemme?  har  søkt  i ordnett,  men  finner  ikke  noe  s0m passer   er  vi i  det   våte  element?  mvh  Dag 

Skrevet

vinner1: På 20 har jeg dine bokstaver nr. 2 og 4, men ikke nr. 6. Etter min løsning er dette en straffbar handling, og har vært det i flere århundrer. Det våte element kan nok i mange tilfelle ha vært innblandet, men ikke legg for stor vekt på det.🥶

Skrevet

takk Odnyst.  jeg  kan ikke  begripe  at  ikke  6  bokstav  må  bli   lik  2 i  35, da   har  jeg  alt  feil  , også  på   35. vel    da   får  jeg  pusse  ut, og  starte  på   nytt!   mvh  Dag

Skrevet

hei!  Sliter   fortsatt  med    20  loddrett  ,   som er  vanlig  bla  i Oldtiden.  Har   2 og 4  bokstaven  på  plass, men   hvor  står  løsningsordet?  Har  søkt  i  Ordnett.  Om  dette  skal  være  en straffbar handling,  så  bør  det  stå   et  sted,  forklaring.  har  søkt  i  SNL men  ikke  funnet  noe.  Er  det noen  som     kan gi meg  en ledetråd?  MVH  Dag

Annonse

Skrevet

Hei igjen!

Løsningen jeg har står som oppslagsord i 4 bøker på Ordnett. Det har intet med forbrytelse å gjøre, og er heller ikke en handling. Du må finne sjette bokstav og deretter anvende kryssordhjelper. Du behøver ikke å åpne oppslagsord.

Vh

Aksel

Skrevet

takk  Aksel!  da  kan jeg pusse  ut og starte  på  nytt.  Jeg  har  6  bokstav  lik 2  i 35  ,  er  bokstaven  riktig?.  Forøvrig  har jeg på 20   2 bokstav lik 2 i 9, og 4  lik3 i  8.  håper   disse  stemmer  .  mvh  Dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...