Grida Skrevet 5. mai 2022 Skrevet 5. mai 2022 Klarer ikke å finne beholder som passer med de tre vannrette ordene under. I beholder har jeg 2. b = 7. i fest. På komponist, stoff og språk har jeg flere muligheter. Som 2. B har jeg nå: komponist : lik 6. i fest, stoff: lik 1. i høvelig, språk: lik 1. i høvelig. En eller flere av disse må være feil. Har regnet med at min andre bokstav i beholder ( lik andre i bilrekvisita) er rett, håper på tips
Grida Skrevet 5. mai 2022 Forfatter Skrevet 5. mai 2022 Takk for svar Nomian. Da tror jeg at jeg kom i mål ved å endre de tre første bokstavene i stangen.
LIv O Skrevet 5. mai 2022 Skrevet 5. mai 2022 Grida skrev (3 timer siden): Takk for svar Nomian. Da tror jeg at jeg kom i mål ved å endre de tre første bokstavene i stangen. Er det mulig å få tips til hvor/hvordan man finner stange? er kunstverkene musikk?
Grida Skrevet 5. mai 2022 Forfatter Skrevet 5. mai 2022 Liv: Ja verk har med musikk å gjøre. Stang kan finnes ved bokstavsøk i Ordnett. Jeg hadde lenge feil andre bokstav. Søk bare med 8 bokstaver.
LIv O Skrevet 5. mai 2022 Skrevet 5. mai 2022 Grida skrev (12 minutter siden): Liv: Ja verk har med musikk å gjøre. Stang kan finnes ved bokstavsøk i Ordnett. Jeg hadde lenge feil andre bokstav. Søk bare med 8 bokstaver. Har ikke mange bokstaver. Har stangen noe med landbruk å gjøre?
LIv O Skrevet 5. mai 2022 Skrevet 5. mai 2022 Grida skrev (1 minutt siden): Tror det må være en del av et redskap. Kanskje nærmer jeg meg. Er b2 lik b2 i spill øvre v hjørne?
Grida Skrevet 5. mai 2022 Forfatter Skrevet 5. mai 2022 Liv: Nei det var den bokstaven som skapte problem. Andre B er vokal
LIv O Skrevet 5. mai 2022 Skrevet 5. mai 2022 Grida skrev (15 minutter siden): Liv: Nei det var den bokstaven som skapte problem. Andre B er vokal Takk, jeg kom i mål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå