calibra Skrevet 30. april 2022 Skrevet 30. april 2022 Har bare språket igjen jeg også som jeg ikke finner.Er 2.bokstav N eller K.Dersom ikke går det an å få 2.bokstav. Kari.
anne. Skrevet 30. april 2022 Skrevet 30. april 2022 Nei, ingen av de bokstavene. Kanskje se litt mer på de loddrette ordene dere har. Språket finner dere i ordnetts kryssordhjelper.
ces Skrevet 30. april 2022 Skrevet 30. april 2022 anne. skrev (3 timer siden): Nei, ingen av de bokstavene. Kanskje se litt mer på de loddrette ordene dere har. Språket finner dere i ordnetts kryssordhjelper. Kan jeg spørre om 4.bokstav i språk = 3.i slag (loddrett ovenfor)?
calibra Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Skrevet 2. mai 2022 (endret) Hei! Har funnet et språk,men da finner jeg ikke beholderen.Går det an å få andre bokstav i språk for å se om språket er riktig.Har A Endret 2. mai 2022 av calibra
ces Skrevet 2. mai 2022 Skrevet 2. mai 2022 calibra skrev (7 timer siden): Hei! Har funnet et språk,men da finner jeg ikke beholderen.Går det an å få andre bokstav i språk for å se om språket er riktig.Har A A er en bra bokstav.
ces Skrevet 2. mai 2022 Skrevet 2. mai 2022 ces skrev (På 30.4.2022 den 18.31): Kan jeg spørre om 4.bokstav i språk = 3.i slag (loddrett ovenfor)? Jeg brukte bokstavsøk i forumet her og fant språk med vokal som 4.bokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå