Dragestjerne Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 Er godt igang med ukens hjernetrim 😁 Har fylt ut "spissborgerlig råd" og "ønolog" og alle ord i nedre venstre kvadrant, men der disse ordene krysser hverandre, 6 bokstav i "ønolog", der blir det da så vidt jeg kan skjønne feil bokstav for siste del av løsningsordet for "spissborgerlig råd" (fem siste bokstaver). Noen som har en forklaring på dette? 🤔 Er 99 % sikker på at jeg har ordene i det området riktig 😊
Grida Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 Stemmer hos meg. Tips: Nest siste bokstav i spissborgerlig råd er ikke o 1
Dragestjerne Skrevet 26. april 2022 Forfatter Skrevet 26. april 2022 Aha! 😊👍 Hadde låst meg på den "o"-en i siste del der, men fant riktig ord i ordboka nå, totalt ukjent for meg 😅 Lært noe i dag og 😂👍 Takk for tips!
Arno Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 Heller aldri hørt det ordet, men slo det opp så da er det jo et ord🤪. jeg mangler B 1og 3. har N som andre bokstav. Hint ?
jakest Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 Arno: Hvis du er på loddrett "Spissborgerlig råd"? Tenk på et tobakksprodukt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå