Gå til innhold

Aftenposten nr 6+ A-mag 06

Anbefalte innlegg

Gjest Jannike

Nå sliter jeg i to hjørner.

8 loddrett måleinstrument. Har reise på utferd og nestor på sjef og 3-4 forslag på beholder og flyplass. Men instrumentet vil ikke på plass.

42 loddrett har jeg lodd, men da finner jeg ikke ramme på 38 loddrett. Kan skjebne være bare ende?

A-magasin X-ord nr 6, svar på spørsmål 5. Har ek- - vier. Er dette rett? Finner ikke blindbokstavene. Noe med equ svever i hodet mitt, men?

Alle typer hint og hjelp mottas. Har prøvd NKL.

Mødre: nyt fortsatt dagen!

Jannike

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/3102-aftenposten-nr-6-a-mag-06/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sliter jeg i to hjørner.

8 loddrett måleinstrument. Har reise på utferd og nestor på sjef og 3-4 forslag på beholder og flyplass. Men instrumentet vil ikke på plass.

42 loddrett har jeg lodd, men da finner jeg ikke ramme på 38 loddrett. Kan skjebne være bare ende?

A-magasin X-ord nr 6, svar på spørsmål 5. Har ek- - vier. Er dette rett? Finner ikke blindbokstavene. Noe med equ svever i hodet mitt, men?

Alle typer hint og hjelp mottas. Har prøvd NKL.

Mødre: nyt fortsatt dagen!

Jannike

Dersom du foretar et søk i f eks. "Kryssordhjelperen" med de bokstavene

du har, vil du napp..!!

Du finner "Kryssordhjelperen" på Ordnett.

Annonse

Annonse

Hei.

Hva i alle dager er dette? Jeg har ikke hatt problemer på lenge - og da heller ikke i det siste. En skulle anta at problemene skulle gjelde alle som bruker NKL. Men det kan altså ikke være tilfellet. Jeg bruker NKL nokså regelmessig, men altså uten problemer.

Ikke alt i tilværelsen kan forklares(?), men dette må vel likevel ha en forklaring ???? Og alle kan ikke trøste seg med felles skjebne.

om

Hei.

Hva i alle dager er dette? Jeg har ikke hatt problemer på lenge - og da heller ikke i det siste. En skulle anta at problemene skulle gjelde alle som bruker NKL. Men det kan altså ikke være tilfellet. Jeg bruker NKL nokså regelmessig, men altså uten problemer.

Ikke alt i tilværelsen kan forklares(?), men dette må vel likevel ha en forklaring ???? Og alle kan ikke trøste seg med felles skjebne.

om

Dersom det kan være til trøst: Jeg tror at alle som bruker NKL har støtt

på dine problemer. Bl.a. så seint som i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...