Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,   sitter  igjen   med:   11, musikkverk,  har søkt  i kryssordhjelperen  men finner  et  ord,  men det  står ikke  at  det  er musikkverk,Har 2 lik 2 i 10, 4 lik1 i 6, 6 lik 2 i 25,.er  det  så enkelt  som jeg tro  det  er,  at  1  bokstav  er  lik  1 i 10?  på   31    , finner  jeg   bare  1  person  på  SNL ,so passer  med   bokstavene,  2 lik 4 i 27, 4 lik5 i 9  , og 6 lik 4 i 34.  På  39  ol   vinner   har jeg 2 lik 2 i 44, 4 lik 4 i 8 ,  er  dette  er   kjent  person?,  til  slutt  mangler  jeg alt  i  høyre  nedre   hjørne,  det  alt  er  usikkert, ingen  som direkte  slår  inn.Så  er  det  noen  som orker   mer  av nm  3  så  er  jeg takknmelig  for  svar .( tips)  mvh  Dag    

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/31008-nm-trimmen-3-atter-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alltid at svarene man leter etter står rett ut forklart. Du må stole på deg selv. Ikke alltid at det er kjente personer som skal inn heller.  Det høres rett ut det du har. 

Du må prøve deg frem nede i høyre hjørne.  Det er ikke så vanskelig. Du må kanskje pusle litt med bokstaver, men tror nok du klarer det.  Se om du får noen bokstaver å jobbe ut i fra. Start f.eks. med 42 om du finner noe som passer inn, se om du finner et enzym som kan passe med 2. bokstaven i 42 ut fra valget ditt osv. Finner du enzym som kan passe, så sjekker du om du kan finne 43. med den 2. bokstaven du får der.  Sånn holder vi på til vi har puslet sammen noe vettugt 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...