Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øverste linje midt på.Vil noen vere så inderlig snill å gi meg bokstav nr 1.Har prøvd med både K og L . Mangler også noen bokstaver videre nedover ordet.

Fortsetter under...

Skrevet

Tror at første del da er noe vi har bagasje i -og slutten er gang,men ordet i midten er gresk for meg. bokstav 4 i sangtype er vel L. første bokstav på gruppe er vel K eller A.Hjelp!!!!

Skrevet (endret)

vikh7: Bytt ut L'en din med en K.....sangtype fra nord....gruppen starter med din K...mao - en gruppe fra nord, som utøver løsningen på "sangtype"....

Endret av jakest
Skrevet
vikh7 skrev (1 time siden):

Tror at første del da er noe vi har bagasje i -og slutten er gang,men ordet i midten er gresk for meg. bokstav 4 i sangtype er vel L. første bokstav på gruppe er vel K eller A.Hjelp!!!!

jakest skrev (1 time siden):

vikh7: Bytt ut L'en din med en K.....sangtype fra nord....gruppen starter med din K...mao - en gruppe fra nord, som utøver løsningen på "sangtype"....

Blingsa på tellinga av bokstaver. Nr4 har jeg K og nr 5 har jeg L Men bokstaven etter første delordet har jeg ikke???

Annonse

Skrevet (endret)
vikh7 skrev (31 minutter siden):

Blingsa på tellinga av bokstaver. Nr4 har jeg K og nr 5 har jeg L Men bokstaven etter første delordet har jeg ikke???

Prøv med en A som bokstav nr 5......løsningen ender med et annet ord for type...

Endret av jakest
Skrevet
jakest skrev (8 timer siden):

Prøv med en A som bokstav nr 5......løsningen ender med et annet ord for type...

Pang der satt den!! Hadde jeg bare fortsatt med en T til etter første delordet så--Men når en henger seg opp i at det er en låt den sangtypen er da---Tusen takk for god veiledning:

• Like 1
Skrevet
vikh7 skrev (25 minutter siden):

Pang der satt den!! Hadde jeg bare fortsatt med en T til etter første delordet så--Men når en henger seg opp i at det er en låt den sangtypen er da---Tusen takk for god veiledning:

Bare hyggelig, vikh7, løsing av Schieves tankespinn krever at vi må tenke annerledes...derav navnet Tankespinn?? Derfor synes noen av oss, at Schives er annerledesemorsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...