Lone Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har problem med 9 L. Jeg har forslag til en løsning, men den er på 12 bokstaver dersom den skal stå i infinitiv. Resten av kryssordet er løst. Jeg lurer på om oppgaven skulle stått i en annen grammatisk form. Er takknemlig for hint. Hilsen Lone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnar.bang.moe Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Lone har rett. Løsningen forutsetter en annen grammatisk form, riktig stikkord vil være: "Omdann!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone Skrevet 21. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2022 Tusen takk.☺️ Hilsen Lone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg gikk for en annen form av verbet. Kan det ha sneket seg inn en apokope?😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.