Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,  lurer  veldig på 33  sykdom,  har  6 lik 2 i 21  8 lik 3 i 14,  4 bokstav lik3 i 31.  er  disse  bokstavene  rett?  mvh  Dag

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg strever med atskillig mer og har fjernet sykdom. Finner ikke 4 og 19. Kan jeg få tips om hvor jeg leter etter disse to?

Skrevet

Hei ces, på 9 har jeg samme 2. bokstav som deg, men ingen løsning. 19 måtte jeg google og har fått det området til å gå opp. (Min 4. bokstav på 19 er lik nest siste på 13.)

Skrevet
  Grida skrev (På 14.2.2022 den 15.08):

Hei ces, på 9 har jeg samme 2. bokstav som deg, men ingen løsning. 19 måtte jeg google og har fått det området til å gå opp. (Min 4. bokstav på 19 er lik nest siste på 13.)

Ekspander  

9 har løst seg. Jeg søkte etter idrettsutøver, og googlet det ene navnet jeg fikk med vm og 30 år. Gikk fint. 

Mht 19 virker det håpløst. Jeg har samme konsonant på 2. og 6., og det gir ingen navn. Vi har lik 4.bokstav. Hvordan googlet du?

Annonse

Skrevet

hei,   er  det  noen som har  funnet   svar på 33  , sykdom?    mvh  Dag.  hvor  har  dere  i så  fall  funnet   det?

Skrevet
  Grida skrev (På 14.2.2022 den 17.02):

Ces, googlet vinter- OL 1952, stemmer med to like konsonanter,2. og 6 bokstav

Ekspander  

Morsomt! Jeg fant et navn nå som glir inn, men det var to andre konsonanter enn jeg hadde. Da er det vel bare å slite videre. Tror 30 er neste problem. En litterær figur? Mytisk? Eller et adverb? Noen tips her også?

Skrevet
  vinner1 skrev (På 14.2.2022 den 18.12):

hei,   er  det  noen som har  funnet   svar på 33  , sykdom?    mvh  Dag.  hvor  har  dere  i så  fall  funnet   det?

Ekspander  

Jeg har et forslag, men er usikker pga 30 som ikke er på plass. Brukte kryssordhjelper.

Skrevet
  ces skrev (På 14.2.2022 den 19.21):

Morsomt! Jeg fant et navn nå som glir inn, men det var to andre konsonanter enn jeg hadde. Da er det vel bare å slite videre. Tror 30 er neste problem. En litterær figur? Mytisk? Eller et adverb? Noen tips her også?

Ekspander  

Her har jeg et egennavn, litterært. Men har ikke 33 så vet ikke om det er rett.

Skrevet
  Grida skrev (På 14.2.2022 den 21.10):

Orienten ja

Ekspander  

Orienten er litt annerledes enn det jeg tenkte. Jeg finner ingen litterær helt med mine bokstaver.

Kan jeg i stedet spørre om du har 29? Og i så fall: hvor finnes dette?

Annonse

Skrevet

Dessverre har ikke 29, flere forslag der, men ingen passer med mulighetene på 24. Min nåværende nest siste bokstav på 29 er lik siste på 17.

Skrevet
  Grida skrev (På 14.2.2022 den 22.22):

Dessverre har ikke 29, flere forslag der, men ingen passer med mulighetene på 24. Min nåværende nest siste bokstav på 29 er lik siste på 17.

Ekspander  

Takk for deling. Jeg har tatt vekk alt i dette området. Ser videre i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...