ces Skrevet 5. februar 2022 Skrevet 5. februar 2022 Avkommet høyre side nede volder besvær. Tips om søk? Ellers er øvre venstre full av muligheter. Har valgt HUND med tredje bokstav lik femte i kameraten (øverst h). Dumt valg?
anne. Skrevet 5. februar 2022 Skrevet 5. februar 2022 Avkommet finner du ved å søke stikkordet. Øvre venstre : Her må nok de fleste bare pusle sammen. Det kan se ut som du er på rett vei med hund.
ces Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Skrevet 5. februar 2022 anne. skrev (På 5.2.2022 den 10.33): Avkommet finner du ved å søke stikkordet. Øvre venstre : Her må nok de fleste bare pusle sammen. Det kan se ut som du er på rett vei med hund. Ekspander Dersomk avkommet er å finne her inne, må jeg ha noe feil. Det ser ut som et intetkjønnsord, alternativt verb i preteritum. Er jeg på jordet?
anne. Skrevet 5. februar 2022 Skrevet 5. februar 2022 ces skrev (På 5.2.2022 den 11.55): Dersomk avkommet er å finne her inne, må jeg ha noe feil. Det ser ut som et intetkjønnsord, alternativt verb i preteritum. Er jeg på jordet? Ekspander Har du sjekket Tanum i Ordnett?
ces Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Skrevet 5. februar 2022 anne. skrev (På 5.2.2022 den 12.15): Har du sjekket Tanum i Ordnett? Ekspander Ser ikke annet enn at det står som hann- eller hunkjønn der heller. Hmmm
ces Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Skrevet 5. februar 2022 ces skrev (På 5.2.2022 den 14.29): Finner det faktisk ikke der, men har den fysiske utgaven, og følger deg nå, Anne! Takk! Ekspander
anne. Skrevet 5. februar 2022 Skrevet 5. februar 2022 Merkelig. Spørs om du kan ha noe feil der da. Har du søkt avkom i Tanum + all tekst i Ordnett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå