Wvic Skrevet 15. januar 2022 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Noen hint til hva som er nær Hankø, vannrett, 4 ned fra venstre hjørne Endret 15. januar 2022 av Wvic
jakest Skrevet 15. januar 2022 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Wvic:: Du får prøve deg frem med forskjellige stedsnavn, så finner du det....hvis du bytter ut siste bokstav med en G, finner du forøvrig en ølprodusent mye lenger vestover med samme navn... Endret 15. januar 2022 av jakest feil
Wvic Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Skrevet 15. januar 2022 Takk. Har prøvd Google maps uten suksess … men får jobbe litt mer med hele hjørnet .. det går seg nok til etterhvert
jakest Skrevet 15. januar 2022 Skrevet 15. januar 2022 Wvic: Igjen: Sjekk en ølprodusent fra Stavanger..og bytt ut siste bokstav G med en K....deretter kan du sjekke kartet....
Wvic Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Skrevet 15. januar 2022 Der ordnet det seg! Hadde feil førstebokstav i kystpamp … laget gedigent trøbbel! Nå har jeg bare sistedelen av teoretikerhustru igjen før jeg skal konsentrere meg om Hansen, han er stadig kongen!
terje.lia Skrevet 16. januar 2022 Skrevet 16. januar 2022 Det stedet jeg finner da gir problemer m kryssende stang🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå