Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få løsnet venstre midtfelt. Har 2.bokstav i 26 lik 2.i 13. Dette stopper resten. Kan jeg få vit om det er feil, og dessuten tips til 20. Har der 2.bokstav lik første i 13.

Fortsetter under...

Skrevet

Åpne snl.no, skriv i søkelinjen: bok om øst-asia. Har en følelse av at forfatter har bommet litt et annet sted hvis det er svaret som vi får opp 🤔

Det nærmeste jeg kommer hvertfall, og eneste feltet i kryssordet jeg har løst. Finner ikke ut av det andre 😁

Skrevet

Hei ces!

Ja, enten Google Utgivelser 1979 (noe blaing må til), eller med GAS, der du skriver 1979 på første linje og ei bok på andre samt snl.no på nettsted eller domene.

Vh

Aksel

Skrevet
  Aksel1 skrev (På 17.1.2022 den 11.11):

Hei ces!

Ja, enten Google Utgivelser 1979 (noe blaing må til), eller med GAS, der du skriver 1979 på første linje og ei bok på andre samt snl.no på nettsted eller domene.

Vh

Aksel

Ekspander  

Verden går litt fort for meg, Aksel. Jeg aner ikke hva GAS er. Kan du forklare?

Annonse

Skrevet
  ces skrev (På 17.1.2022 den 13.27):

Verden går litt fort for meg, Aksel. Jeg aner ikke hva GAS er. Kan du forklare?

Ekspander  

Hei ces!

Aksel mener nok Google Advanced Search. Når du åpner google.no, vil du se nede i høyre hjørnet: Innstillinger. Klikk på innstillinger, velg Avansert søk, skriv så inn 1979 i øverste rute, ei bok i andre rute, og søk! Vips, så finner du løsningen på google. Luddig! Takk for tipset, Aksel 🕵️‍♀️

• Thanks 1
Skrevet
  lilliken skrev (På 17.1.2022 den 17.18):

Hei ces!

Aksel mener nok Google Advanced Search. Når du åpner google.no, vil du se nede i høyre hjørnet: Innstillinger. Klikk på innstillinger, velg Avansert søk, skriv så inn 1979 i øverste rute, ei bok i andre rute, og søk! Vips, så finner du løsningen på google. Luddig! Takk for tipset, Aksel 🕵️‍♀️

Ekspander  

Takk til dere begge. Jeg har lært noe!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei,  jeg  har prøvd    å  søke  på  Google Advanced Search. men  får  ikke  et  direkte   treff  på  boka   fra 1979.  må  man lete  lenge  for  å  finne  den?  MVH  dag

Skrevet

Hei Dag!

Med eksakt riktig søk, se ovenfor, vises ca. 30 treff (på min skjerm), og allerede på første side står bokens tittel.

Vh

Aksel

Skrevet

takk  Aksel.  jeg  skrev   en  bok  på  linje  2  , og fikk  opp  en   bok,     Lurer   på  7 loddrett,  har 6 lik siste på 10, og 8 lik nest  siste  på 8 . stemmer  dette?  har   lett  over  alt  på   hinne. mvh dag

Skrevet

fant   hinne.  Lurer  på om noen  kan gi meg  en pekepinn  på   16. har   2 lik siste i 29, og  6  lik 3 i 10 vannrett.  er  det en  sykdom, eller  ?   kan  man  søke  på "  kan  ikke  påvises"  og få  svaret?   mvh  Dag

Annonse

Skrevet

Takk  Aksel.  prøver  å  søke  direkte  på tettbygd område, men  finner  ikke  svaret.  Er  det  et  spesielt  sted   vi skal   til?   mvh  Dag      

Skrevet

Takk,  da   falt   det  på  plass. nm  trimmen  denne  gang   er  litt  av ei   nøtt,,  på 26   har  jeg  2  lik1 i 13,  8 lik siste i 32. 6  har jeg en vokal,    er  dette  riktig , eller  er  jeg helt  på  " jordet"  ?  mvh  Dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...