Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,  får ikke  hull  på  den  øverste  nøtta,  vet ikke   hva  jeg skal  starte  med  -   Flaut  å  spørre  om tips.  men  er  der noen som har  tips?  mvh Dag

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo noen tips i et annet innlegg her.

Ellers er kanskje 6 noe å begynne med. Ikke så mange ord å prøve seg frem med da.

Skrevet

hei,   startet    på  6 loddrett,  og mye  har blitt  løst!  lurer  på  25  , har  1 lik 4 i 1, 5 lik 3 i 1  og 9 lik  2 i 5, kan dette  stemme? når  det  gjelder 19  , har jeg  1  bokstav lik 5 i 4 loddrett.  har  dere   dette?  mvh  Dag

Skrevet

Det ser ut til at du må lete etter en annen flyplass. Kun siste 25 stemmer med det du henviser til.

På 19 er svaret ja.

Skrevet

takk  for  svar,  men  det er  bare  den  flyplassen   som  passer på 1  vannrett,som   er   her  på  østlandet.   Spises  ikke  i jula,  må  være det  jeg  har   funnet, så  hvor  du  har  funnet   flyplassen  hen,  lurer  jeg  veldig på   da.  mvh  Dag

Skrevet

Da må du ha feil på 25.

1 bokstav i 25 er samme som 3 i 10.

Annonse

Skrevet

takk,hei  da    kom   den  på    plass"  nå   gjenstår  " 17 mystisk  affære,   har 1 lik 1 i  5 vannrett, 3 lik 3 i 14, 5 lik 3 i 1 vannrett,  noen  som har  tips  hvor  denne er  å  finne?  har  søkt i  ORDNETT  og  SNL. MVH  Dag 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...