Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To mysterier:

Gudinne, midten 6.linje. Her har jeg en vanlig vokal som andre bokstav. Jeg trenger kanskje et nytt kryssende ord for brann?

Komponist, venstre nede. Har sjette bokstav lik siste i bunadutstyr. Denne skulle jeg gjerne blitt kvitt. Finnes andre maskiner?

Mvh ces

Fortsetter under...

Skrevet

Gudinne: Først må du bytte ut den vanlige vokalen. (Den du har er vel den vanligste, tenker jeg). Har du riktig nest siste finner du bare 2 gudinner her inne. ☺️

Skrevet
  thea skrev (På 17.12.2021 den 11.02):

Neida, ikke heftig det. Står i Tanum.

Ekspander  

Ok, Thea. Du har brukt kryssordhjelper i Ordnett for å finne Brann? Kan jeg spørre om 4.bokstav er lik 4. i udisiplinert? Og om andre i brann er nær denne i alfabetet?

Annonse

Skrevet
  ces skrev (På 17.12.2021 den 16.09):

Hva mener du med advarsel? Det sviver sakte hos meg nå?

Kh har jeg brukt til jeg har blitt ør!

Ekspander  
  ces skrev (På 17.12.2021 den 11.43):

Ok, Thea. Du har brukt kryssordhjelper i Ordnett for å finne Brann? Kan jeg spørre om 4.bokstav er lik 4. i udisiplinert? Og om andre i brann er nær denne i alfabetet?

Ekspander  

ces: "Advarsel" er et stikkord i kryssordet, 4 ruter inn fra venstre, 10 ruter opp. 😫

Skrevet
  odnyst skrev (På 17.12.2021 den 18.04):

ces: "Advarsel" er et stikkord i kryssordet, 4 ruter inn fra venstre, 10 ruter opp. 😫

Ekspander  

Takk! Jeg sleit med brann der oppe.

Men likevel hjelper ikke KH nevneverdig. Jeg har to alternativer på midterste bokstav i komponisten, men ingen løser noe. Kan jeg ha feil vekst? Har samme vokal på 6.plass her, som siste i kjøre. Noen tanker om det?

Skrevet
  ces skrev (På 17.12.2021 den 18.27):

Takk! Jeg sleit med brann der oppe.

Men likevel hjelper ikke KH nevneverdig. Jeg har to alternativer på midterste bokstav i komponisten, men ingen løser noe. Kan jeg ha feil vekst? Har samme vokal på 6.plass her, som siste i kjøre. Noen tanker om det?

Ekspander  

Jeg har 2 forskjellige vokaler der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...