ces Skrevet 16. desember 2021 Skrevet 16. desember 2021 Siste del finnes her og i snl, men jeg måtte ty til Ordnett for å få til hele ordet.
LIv O Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Skrevet 16. desember 2021 Har trålet ordnett, tror 4. bokstav er bankers. Er det det beskrevet som noehester og storkveg kan få ( iordnett)
ces Skrevet 16. desember 2021 Skrevet 16. desember 2021 LIv O skrev (4 timer siden): Har trålet ordnett, tror 4. bokstav er bankers. Er det det beskrevet som noehester og storkveg kan få ( iordnett) Jeg skulle gjerne vært litt mer konkret, men husbonden har fjernet hele oppgaven. Men mener at du får opp en slik kommentar, ja.
LIv O Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Skrevet 16. desember 2021 Får gå for den, langt ute i alfabetet . Dansen min blir da en tilstelning med dans, demrer dette for deg i samme rennet?
ces Skrevet 16. desember 2021 Skrevet 16. desember 2021 LIv O skrev (22 minutter siden): Får gå for den, langt ute i alfabetet . Dansen min blir da en tilstelning med dans, demrer dette for deg i samme rennet? Jeg husker ikke dette, men det jeg husker, er at jeg lenge stod i valget mellom to sisteledd på lidelsen, og det ble vrangt da jeg endte på den riktige av disse, men første del ikke stod i kryssorleksikonet. Jeg måtte bruke bokstavsøk for å få det til. Dans husker jeg ikke.
Gjest Skrevet 17. desember 2021 Skrevet 17. desember 2021 LIv O skrev (22 timer siden): Har trålet ordnett, tror 4. bokstav er bankers. Er det det beskrevet som noehester og storkveg kan få ( iordnett) I Ordnett står det ikke noe om storkveg. Det er en type betennelse hos hest. Dansen er en type runddans.
Gjest Skrevet 17. desember 2021 Skrevet 17. desember 2021 thea skrev (2 minutter siden): I Ordnett står det ikke noe om storkveg. Det er en type betennelse hos hest. Dansen er en type runddans. Se i Ordnett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå