Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samme 2.bokstav i 29 som første i 11, men er usikker på om dette er riktig. I samme ord (29) har jeg felles bokstav med siste i 11. Bør jeg tenke nytt?

Håper på svar. mvh CES

Fortsetter under...

Skrevet

hei  jeg  sliter  med  NM  TRIMMEN  11, 21  vannrett,  vant  mange  ol-medaljer,  Har   2 lik 2 i 10 vannrett, 4 lik 2 8  vannrett,  er  dette   riktig?  mvh  Dag.  Kan  noen   gi  meg et   tips?  mvh  Dag

Skrevet

vinner1: Du har korrekte bokstaver, og du må forsøke å søke med bokstavene dine i kryssordhjelperen på ordnett.no.

mvh Tone

Annonse

Skrevet

hei  Tone!  Har  søkt  på  bokstaver  i  Ordnett,  men  finner  ingen,.  må  jeg   bla  mye  for  å   finne  personen?   kan jeg  spørre  om  svaret  ligger  ved  navnet, eller  må jeg  bla  for  å  finne   det?     er  det  nordmann  eller  utlending?   mvh  Dag

Skrevet

hei!  sitter  igjen  med  ligger  på  hardangervidda,   søker  i SNL, men   finner  det ikke.  Har  2  lik siste i 47  vannrett, 4 likførste i 8 vannret, 6 lik2 i 26 vannrett, 7 lik siste  i 47  vannrett.   noen  som har  tips?  mvh Dag

Skrevet

da   er  alt jeg  har løst  i   venstre  hjørne   feil, og  det  kan jeg  ikke  tro,  når  alt  passer,  Noen  andre  som   likt  som  Grida?  mvh   Dag

Annonse

Skrevet

hei igjen.  denne  var litt av  en  nøtt.  har søkt.  på 44  vannrett   , legemiddel  har  jeg: 2 lik 7 i 32 vannrett, 4 lik 1 i 21 vannrett, 6 lik siste i 29 vannrett, 8 lik 1 i 45  vannrett,  er  det  noen som kan  hjelpe  meg ,  er  dette  rette  bokstaver?  mvh dag

Skrevet

da  lurer  jeg  på  om  jeg har  rikrige  bokstaver  på " ligger på  hardangervidda"   2  bokstav lik siste i 45 vannrett, 4 lik 1 i 8 vannrett, 6 lik 1 i 37 loddrett,   8 lik 1 i 7 loddrett.   noen som  kan bekrefte  dette?   står svaret  i kryssorleksikonet   her  inne, og hva  skal e  søke   på?  mvh Dag

• Confused 1
Skrevet

Ja,  da   falt  ordet  endelig inn!  Takk,!  står  igjen med  restaurant  i  Oslo., søkt  på  disse  på  nettet.  Har: 2 lik2 10vannrett, 4 lik 1 i 9vannrett, 6 lik2 i 47 vannrett, noen  som  har tips, og hvor man  kan finne  denne?  mvh  Dag

Skrevet

hei,  ja  da stopper det  helt  opp   her. Trodde  jeg hadde  funnet,  EN  LARS, EN  FORFATTER,  ER  DETTE  KANSKJE   FEIL?  mvh   Dag

• Confused 1
Skrevet

Hei Dag!

Jeg balte lenge med restaurant i Oslo. Nå har jeg funnet en løsning, men jeg er overhodet ikke sikker på om det er fasit. Min Jens er en del av et pseudonym. Ikke min favoritt, for å si det slik 😏

Mvh

Lilliken

Skrevet (endret)

Vinner1: Som lilliken, finner jeg ikke "En Lars" i mitt eksemplar, men derimot "En Jens". Ganske riktig et pseudonym. Frontfigur i et Norsk band, heter ikke Jens engang

Endret av odnyst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...