Tor Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Øverste ord helt til venstre. Kommer ordet av trøtt eller verbet å trette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Ingen av delene. Trette er her et substantiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 17. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2021 Takk . Kiving altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Ikke kiving (ordkrig). Synes løsningen heller er et resultat av en trette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 ...hvor den ene av to stikker av.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2021 Har slutten, men starten er verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Idrettsgren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmar Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jeg synes Trette ikke passer verken til slutten av ordet som betyr stikker av, eller at en sjalu partner stikker av pga litt for nærgående kontakt med dansemakkeren, men synes det siste er bedre pga det kryssende ordel for Ødeleggelsesevne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jasmar: Hvorfor oppgir du store deler av løsningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Artig det her😂 Har fått anna løysing enn de ovanfor på slutten. Får ein type krange på 8 bokstavar.til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Mara: Tror du har rett løsning! Den som er antydet tidligere stemmer ikke helt med stikkordet.😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmar Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Takk Mara. Du er nok på riktig spor. Og til Æ: Beklager😔Forsøkte å ikke røpe for mye, men nå har Mara hjulpet oss slik at det jeg skrev var feil.😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Dette var gøy! Har klødd med i hodet lenge. Takk til Mara som satte meg på riktig spor! Nå stemmer det bedre med stikkordet. 🙏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Bra med diskusjon 😊👍 eg meinte eit anna ord for krangel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutus1 Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Mara: Hva er krange? Beklager, ser du rettet opp! Endret 19. oktober 2021 av brutus1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2021 Ser fortsatt ikke hvilken sportsgren det er. Hint? Evt 2 første bb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2021 Endelig der så jeg det. Takk til alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.