Krysshor Skrevet 25. oktober 2021 Skrevet 25. oktober 2021 Lucifuz skrev (På 24.10.2021 den 21.02): Antakelig kan det være flere løsninger. Har ikke sjekket det. Jeg har som inngangsbokstav (fra 40) samme bokstav som det er tre av i 31. Da går det an å tenke seg hva klimatiltak kan bli, slik klimaet utvikler seg for tiden. 42 har ikke mange alternativer og det gikk rimelig greit å pusle sammen hjørnet. Ekspander Samme bokstav her!
vinner1 Skrevet 2. november 2021 Skrevet 2. november 2021 hei, sliter med 46 brukt til frakt,har nest siste som 4 i 28 vannrett, 21 vannrett er det flere løsninger på ol vinner? mvh Dag
Aksel1 Skrevet 2. november 2021 Skrevet 2. november 2021 Hei Dag! Din nestsiste bokstav på 46. vannrett, stemmer med min. 21. vannrett: Med riktige kryssende bokstaver, er det likevel mange navn å velge blant. Ved hjelp av kryssordhjelper (Ordnett), innsnevres antallet betraktelig. Du skal til en utøver av vintersport. Vh Aksel
vinner1 Skrevet 3. november 2021 Skrevet 3. november 2021 takk Aksel. jeg gar 2 bokstav lik2i 26 vannrett, og 4 lik2 i14 vannrett. stemmer dette?.Lurer litt på kan klimatiltak bli. her har jeg 2 bokstav,enten vokal eller konsonant, Skjønte at svaret skulle bli et aktuelt tema, ord som gjelder for klima i dag. Står svarordet i ordnett? mvh Dag
vinner1 Skrevet 7. november 2021 Skrevet 7. november 2021 hei! Sitter igjen med "vant mange ol-medaljer",, 2 bokstav lik2 i 44vannrett, 4 lik siste i 9 vannrett.. Noen som har tips? står svaret i SNL? Mvh Dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå