Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Lucifuz skrev (På 24.10.2021 den 21.02):

Antakelig kan det være flere løsninger. Har ikke sjekket det.  Jeg har som inngangsbokstav (fra 40) samme bokstav som det er tre av i 31. Da går det an å tenke seg hva klimatiltak kan bli, slik klimaet utvikler seg for tiden. 42 har ikke mange alternativer og det gikk rimelig greit å pusle sammen hjørnet.

Ekspander  

Samme bokstav her!

Fortsetter under...

Skrevet

hei,    sliter  med  46  brukt   til frakt,har   nest  siste  som 4 i 28  vannrett,   21  vannrett  er  det flere  løsninger  på ol  vinner? mvh Dag

Skrevet

Hei Dag!

Din nestsiste bokstav på 46. vannrett, stemmer med min.

21. vannrett: Med riktige kryssende bokstaver, er det likevel mange navn å velge blant. Ved hjelp av kryssordhjelper (Ordnett), innsnevres antallet betraktelig. Du skal til en utøver av vintersport.

Vh

Aksel

Skrevet

takk  Aksel.  jeg  gar  2 bokstav lik2i 26 vannrett, og 4  lik2 i14 vannrett.  stemmer  dette?.Lurer  litt på kan klimatiltak bli. her  har jeg 2 bokstav,enten  vokal eller  konsonant, Skjønte  at  svaret  skulle  bli et  aktuelt  tema, ord  som  gjelder  for klima  i  dag. Står  svarordet  i  ordnett?  mvh  Dag

Skrevet

hei!   Sitter  igjen  med   "vant mange ol-medaljer",,  2  bokstav lik2 i 44vannrett, 4 lik siste i 9 vannrett..  Noen  som har tips?   står  svaret  i SNL?  Mvh  Dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...