thorste Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg får et merkelig ord her, merkelig selv til å være Schive, så jeg har nok noe feil. Er det mulig å få de to første bb? 🧐 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Antar du har bokstavene 8,9 og 10 riktig (framkomstmiddel)? Da burde det være mulig å finne begynnelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Del Skrevet 1. september 2021 Ja, har de bokstavene, men første del av ordet blir veldig rart…🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Del Skrevet 1. september 2021 Jeg får et ord som har noe med et måltid å gjøre. Kan det være riktig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Beklager, men nei! Da er bokstav 4 (og også 1 og 5) gale. De 7 første + bokstav 8,9 og 10 er et helt vanlig ord som beskriver en demonstrasjon (men har problemer med å se at det forekommer internt - i et firma eller bedrift). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 thorste: Tenk på noen som demonstrerer samlet, ute, og (kanskje??) bli uenige?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Del Skrevet 1. september 2021 Det hjalp! Jeg hadde flere feil som kompliserte alt her. Tusen takk! 💕 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.