thorste Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 Jeg får et merkelig ord her, merkelig selv til å være Schive, så jeg har nok noe feil. Er det mulig å få de to første bb? 🧐
ærbe Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 Antar du har bokstavene 8,9 og 10 riktig (framkomstmiddel)? Da burde det være mulig å finne begynnelsen?
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Skrevet 1. september 2021 Ja, har de bokstavene, men første del av ordet blir veldig rart…🤔
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Skrevet 1. september 2021 Jeg får et ord som har noe med et måltid å gjøre. Kan det være riktig??
ærbe Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 Beklager, men nei! Da er bokstav 4 (og også 1 og 5) gale. De 7 første + bokstav 8,9 og 10 er et helt vanlig ord som beskriver en demonstrasjon (men har problemer med å se at det forekommer internt - i et firma eller bedrift).
jakest Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 thorste: Tenk på noen som demonstrerer samlet, ute, og (kanskje??) bli uenige??
thorste Skrevet 1. september 2021 Forfatter Skrevet 1. september 2021 Det hjalp! Jeg hadde flere feil som kompliserte alt her. Tusen takk! 💕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå