thorste Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Får et merkelig ord her, selv til å være Schive. Jeg må ha noe feil. Noen som kan hjelpe med de to første bb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ærbe Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg får at de fire første bokstavene er et dyr og at de 5 neste er noe dette dyret er kjent for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hmivpi Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Ja,jeg synes også at dette ble veldig merkelig løsning men har endt opp med et dyr på de fire første bokstavene+noe dette dyret er kjent for 5 neste bokstaver,akkurat som “ærbe” har kommet frem til,så satser på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 8. august 2021 Forfatter Del Skrevet 8. august 2021 Ja, det ser ut til at det blir slik… Takk for svar. 🙏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mag9 Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg fikk også dette👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Hadde vært fint å få de 2 første bokstavene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Tor: Prøv med eit anna ord for gi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Hadde vært fint å få de 2 første bokstavene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 tusen talk. Aldri hørt om dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutus1 Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Annet ord for gi? Begynner ordet med YT? Det gjer iallefall ingen mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Brutus: to første bokstavar for forkorting av « englenes by» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutus1 Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Takk Mara, det var det eg hadde. 🙂Og det kan bety GI. Min feil! Endret 10. august 2021 av brutus1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Brutus 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.