safe1 Skrevet 4. juli 2021 Skrevet 4. juli 2021 Sliter med å få til den øverste venstre delen. F eks "har ape" .betyr de to første delene av ordet yttervegg + måte å bevege seg på??
Yoda Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 safe1 skrev (8 timer siden): Sliter med å få til den øverste venstre delen. F eks "har ape" .betyr de to første delene av ordet yttervegg + måte å bevege seg på?? Første bb er B
jakest Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 safe1: Nei, jeg har satset på noe som apen liker (??) å spise, og at maten ikke kan spises uten visse "forberedelser"....
safe1 Skrevet 5. juli 2021 Forfatter Skrevet 5. juli 2021 Takk, da falt mange brikker på plass, min ide var at det handlet om aper som var gode til å bevege seg opp en vegg, men det var galt. Står igjen med "bardel", vannrett til venstre, 3 ned. Der har jeg fått et verktøy som skredderne bruker, men det må da være galt. Skjønner ikke hva man gjør med den i en bar.
ærbe Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 Forsto du ikke tipset til gutten? Regner med du har hørt om barxxx ? 😊
safe1 Skrevet 5. juli 2021 Forfatter Skrevet 5. juli 2021 Gikk nok i baret på den, det var mer bar med drikkende føde som jeg tenkte på. Takk for hjelpa,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå