Gjest toe Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Står helt fast på to steder i søndags-x. Har funnet DIBRACHYS på 1 v. - men hva blir da 4 l. ? Kan 1v. skrives DIBRAKHYS og så blir det KREK på 4 l. ?? Dessuten er 34 v. havneby "umulig" ! Har . . . AO 34 l. må vel bli MOLOK ?? 18 l. kan bli mye... Har NA . . Komponist på 35 l. danner seg vel etterhvert... Har . . E . E Kan noen hjelpe/gi meg tips så jeg kommer ut av uføret ? På forhånd takk !! toe
Gjest arne Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 På havnebyen har jeg Macao 18l har jeg en romfatsorganisasjon Det stakkars "creket" er jeg ike i land på. mvh arne
Gjest sten b. johansen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Står helt fast på to steder i søndags-x. Har funnet DIBRACHYS på 1 v. - men hva blir da 4 l. ? Kan 1v. skrives DIBRAKHYS og så blir det KREK på 4 l. ?? Dessuten er 34 v. havneby "umulig" ! Har . . . AO 34 l. må vel bli MOLOK ?? 18 l. kan bli mye... Har NA . . Komponist på 35 l. danner seg vel etterhvert... Har . . E . E Kan noen hjelpe/gi meg tips så jeg kommer ut av uføret ? På forhånd takk !! toe Dibrakhys står i Gyldendals store konversasjonsleksikon. mvh sten
Gjest toe Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Takk for god hjelp ! Da satser jeg på DIBRAKHYS og MACAO. Lykke til med oppgaven dere også! Mvh toe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå