dennis Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Løsningen er to-delt noe forfatteren ofte benytter, men siste del her gir for meg ingen fornuftig løsning. Mitt eneste alternativ går i retning av lesestoff og klinger meget kunstlet for å si det mildt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artork Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 3.dje BB tror jeg blir G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 9. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2021 Det gir dessverre ingen mening hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artork Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 F.eks.forskjellige grader av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 9. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2021 Klaffer ikke med kryssende "rett opp og ned". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Ordet finnes på Ordnett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artork Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Klaffer ikke med kryssende "rett opp og ned". Jo, klaffer med kryssende, som slutter på R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 10. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2021 Buste har nok rett. Den løsningen går jeg også for. Fikk den også bekreftet i en dansk ordbok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Jo, klaffer med kryssende, som slutter på R I Ordnett står det slik: Linear: Linjeformet, bestående av linjer. Lineal: Rett opp eller nedstigende. Så hva er rett tolkning. Hvis man bruker bokstavsøk på Korreksjoner, så finner jeg iallefall en B som siste BB. Beklager at jeg nå har oppgitt en eventuell løsning. Eller har artork rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oahoah Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Ser nå at f.eks. Statens Vegvesen har gitt ut en trykksak for å rette opp feil. Denne trykksaken kalles noe som harmonerer med både siste bokstav i "lineal" og 'b' som tredje siste blindbokstav. Mao.er jeg nå enig med "buste". ({$editedMessage} 10.05.21 15:42) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 I Ordnett står det slik: Linear: Linjeformet, bestående av linjer. Lineal: Rett opp eller nedstigende. Så hva er rett tolkning. Hvis man bruker bokstavsøk på Korreksjoner, så finner jeg iallefall en B som siste BB. Beklager at jeg nå har oppgitt en eventuell løsning. Eller har artork rett? Enig. Linear og lineal betyr ikke det samme. Lineal må være rett her, men slutten av ordet blir jo litt spesielt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Hele ordet/svaret på Korreksjoner står også i Tanum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artork Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Ser nå at 3.dje BB er B og at kryssende er lineal, da blir det rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.