Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurer veldig på 36 og 37 loddrett. på 36 har jeg 4 lik 3 i 25 loddrett, og på 37 loddrett har jeg 4 lik 2 i 31 vannrett, hvor finner jeg ROM hen, kommer ikke fram her inne. takknemlig for hjelp. mvh DAG

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Dag!

Boktavene samsvarer med mine. 36. loddrett: Ordet er en kortform av et ganske vanlig ord for rom/lokaler. Kildeangivelse: Ordnett. Å løse 39. vannrett er krevende selv med rom og fargestoff, løst. Notabene: Løsningene jeg har funnet, behøver ikke å være riktige svar.

Vh

Aksel

Skrevet

Hei Dag og Aksel,

Jeg vil anbefale å gå bort fra den basen på Shetland, og heller forsøke med en av de andre basene som finnes her inne.

Det er faktisk bare 33 og 46 som krever Ordnett i dette hjørnet; resten finnes her i leksikonet ved å søke på stikkordet.

Skrevet

Takk for anbefalingen aron!

Jeg ser nå at min tidligere løsning i dette hjørnet var "å gå over bekken etter vann".

Vh

Aksel

Skrevet

takk for anbefalinger, men er like langt hvis 4 bokstav i 36 loddrett, er lik første i 38 loddrett. da er det bare et ord for base som passer.fra Shetland, mvh Dag, og 4 i 37 loodrett er lik 3 i 19 loddrett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...