Gjest arne Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Aftenposten har atter en gang slått til ! Deler av fasiten på søndagskryss 43 (som har 21x21 ruter) ligger oppgitt med 16x16 ruter som "løsning nr 42" Så nå er det bare å skrive av og løse de fem ytterste radene og nederste linjene som ikke er oppgitt mvh arne
Gjest Lilli Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Heldigvis hadde jeg løst kryssordet før jeg leste ditt innlegg, Arne - ellers hadde jeg blitt veldig skuffet. Søndag morgen er ensbetydende med dette kryssordet. Synes det er på tide at Aftenposten skifter ut de i redaksjonen som jobber med kryssord. Det kreves meget stor nøyaktighet på dette området. Dette er til tider helt fraværende på kryssordsidene. Mvh Lilli
Gjest mrcross Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Aftenposten har atter en gang slått til ! Deler av fasiten på søndagskryss 43 (som har 21x21 ruter) ligger oppgitt med 16x16 ruter som "løsning nr 42" Så nå er det bare å skrive av og løse de fem ytterste radene og nederste linjene som ikke er oppgitt mvh arne Kanskje julebordsesongen er i gang allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå