Lone Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 I likhet med "buste" strever jeg med dette vrange hjørnet i kryssordet. Uansett hva jeg forandrer på, vil noe bli galt. Jeg fant heller ikke ut av det på Naob. I tillegg trenger jeg hjelp til"Liten hjelp" lenger ned på høyre side. Jeg mener jeg har fornuftige løsninger loddrett, men det blir uansett helt feil. Hilsen Lone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 I likhet med "buste" strever jeg med dette vrange hjørnet i kryssordet. Uansett hva jeg forandrer på, vil noe bli galt. Jeg fant heller ikke ut av det på Naob. I tillegg trenger jeg hjelp til"Liten hjelp" lenger ned på høyre side. Jeg mener jeg har fornuftige løsninger loddrett, men det blir uansett helt feil. Hilsen Lone Det som er til liten hjelp er jo egentlig forgjeves, så søk på det her inne. ({$editedMessage} 12.04.21 19:48) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 I likhet med "buste" strever jeg med dette vrange hjørnet i kryssordet. Uansett hva jeg forandrer på, vil noe bli galt. Jeg fant heller ikke ut av det på Naob. I tillegg trenger jeg hjelp til"Liten hjelp" lenger ned på høyre side. Jeg mener jeg har fornuftige løsninger loddrett, men det blir uansett helt feil. Hilsen Lone ({$editedMessage} 12.04.21 18:44) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone Skrevet 12. april 2021 Forfatter Del Skrevet 12. april 2021 Takk for hjelp, optimist. Jeg hadde ordet tidligere, men får det ikke til å stemme med alt loddrett. Jeg tenker videre. Hilsen Lone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.