Gjest Kari S Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Drømmekvinne 23 loddrett skaper problemer.Finner ikke de fire blindbokst.Noen som vet det?Kari S.
Gjest Kari S Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for svar,Terje,men jeg finner ikke noe som passer på NKL,det må være feil et sted hos meg.Jeg har :D?L?E?R?,hva er galt? hilsen Kari S
Gjest amanda Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Drømmekvinne 23 loddrett skaper problemer.Finner ikke de fire blindbokst.Noen som vet det?Kari S. Jeg har ikke kryssordet, men prøv Dulcinea, som var Don Quijotes drømmekvinne.
Gjest Kari.S Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Takk Amanda,godt forslag men jeg må ha noe feil som jeg må finne ut av. Kari S
Gjest Erik Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har de samme bokstavene som deg. Skjønner ikke at DULCINEA kan passe. Har du kommet videre? Mvh Erik
Gjest merethe Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Kvinne er h..i, og hodeplagget er forbehodt de mektigste.
Gjest Erik Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Der gikk alt på plass ja!! Takker og bukker!!! Mvh Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå